Asiakastyytyväisyys ja palautteet
Palautetta toiminnastamme voi antaa henkilökohtaisesti, puhelimitse tai sähköpostin välityksellä. Palautteet pyritään käsittelemään mahdollisimman pian ja asiakkaalle vastataan viipymättä. Mahdollisiin korjausta vaativiin toimenpiteisiin ryhdytään mahdollisimman pian.
Korvaamme asiakkaalle virheellisestä tai puutteellisesta toiminnastamme aiheutuvan välittömän haitan. Hinnan palautuksista, vahingonkorvauksista ja sopimusten purkamisista voidaan neuvotella aina tapauskohtaisesti.
Asiakkaana olet meille tärkeä toimintamme kehittäjä – haluamme, että viihdyt bussissamme!
Palautteet voi lähettää sähköpostiin niko.hietala@skl.fi tai soittamalla Puh. +358 13 122 324. Palautteet käsitellään kuljettajien kanssa anonyymisti.